Job 29 van 71


Report this listing

Solliciteren



Customer care medewerker M/V


Functie

Voor een klant in de sector essentiële producten en grondstoffen zoeken wij een Customer care medewerker om het team te Hemiksen te versterken.

  • Customer Care is verantwoordelijk voor de administratie van de orderinvoer en de follow-up van de orders van bestaande klanten en prospects.


    Je taken:
  • Verantwoordelijk voor alle after-sales support activiteiten en orderbeheer.
  • Ontvangst en verwerking van bestellingen en beheer van vragen van klanten in verband met de bestellingen.
  • Beheer van serviceverzoeken en professioneel afhandelen en oplossen van klachten (sales manager / inside sales heeft overzicht over klachten en eindverantwoordelijkheid).
  • Opvolging van bestellingen en beheer van tijdige leveringen.
  • Coördineren van de logistiek met betrekking tot de orderverwerking.
  • Kredietcontrole: opvolgen en opvolgen van betalingen via de telefoon.
  • Nauw samenwerken met Inside Sales & PMA.
  • Mee zorg dragen dat producten/diensten voldoen aan de eisen voor kwaliteit, veiligheid en milieu.

Jouw profiel

  • Ervaring in administratie
  • Ervaring in een commerciele omgeving
  • Talenkennis: Nederlands + Engels: kennis van Frans is een pluspunt
  • Kennis van ERP en CRM systemen
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

Wij bieden
Een uitdagende, dynamische job.

  • Mooi Brutoloon naar ervaring/diploma
  • Maaltijdcheques € 8
  • Woon-werkverkeer
  • Ecocheques € 250 (volledig jaar gewerkt)
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering (na vast contract)
  • Eindejaarspremie
  • Bonusregeling volgens een Performance Management Systeem
  • Glijtijden: opstart tussen 7u30 en 9u30 en op vrijdagen vanaf 7u30 tot 9u
  • 20 wettelijke verlofdagen aangevuld met 6 ADV dagen
  • Start op interimbasis, na een geslaagde interimperiode maak je kans op een vast contract

    Interesse? Aarzel niet en solliciteer snel online!

Solliciteren

339 BOOM
+32 (0)3 880 54 90

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht